ÁSZF

LIKO Ékszer  üzemeltetői adatok

Cég név: Liko Europe Kft.

Alapítva: 2022

Székhely: 1133 Budapest, Pannónia utca 49/B.

Tel.: 06-30-9210-555

Adószám: 27792469-1-41

Cégjegyzékszám: 01-09-398147

Nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Budapest Főváros Kormányhivatala

 Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus ügyfélszolgálat: info@lilikoos.com

 

Bankszámla adatok

Számlavezető bank: MBH Bank

Bankszámla tulajdonosa: Liko Europe Kft

Bankszámlaszám: 10101346-18460700-01006007

BANK székhelye: 1056 Budapest, Váci u. 38.

 

Garancia és Jótállás

Minden termékünkre 1 év teljes körű garancia vonatkozik. A nálunk vásárolt ékszereket azonban a vásárlástól számított 3 évig díjmentesen felújítjuk, ha a mindennapos hordás során felületük sérülne, és 5 éven túl is kedvező áron kérhetsz felületkezelést. A megvásárolt termékre 10 000Ft értékhatár felett fogyasztói szerződés keretein belül cégünk jótállást, alatta szavatosságot vállal. Amennyiben a megvásárolt termék gyártási hibára visszavezethető okok miatt a kézhezvételétől számított 12 hónapon belül meghibásodik, kérjük küldd vissza a címünkre és mi vállaljuk a termék javítását. Amennyiben a javítás nem lehetséges úgy a terméket kicseréljük, vagy annak ellenértékét levásárolhatod boltunkban. A garancia nem vonatkozik a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint pl.: karcolások, eldeformálódás, törés, szakadás, kopás vagy köves ékszerek esetén ütések miatt kőkihullás. Ezek a hibák nem tartoznak a kellékszavatosság gyakorlásának feltételei közé, ezért ezeket a hibákat a kellékszavatosság keretén belül nem áll módunkban kijavítani, de természetesen külön vállalkozási díj megfizetése mellett ezen hibák kijavítása is lehetséges.

  1.  HIBÁS ÁRUCIKK

Mivel a DPD szállítmányozó cég csak azokra a csomagokra nyújt garanciát, amelyekről az átvételkor észlelt sérülés miatt kárjegyzőkönyv készült, ezért arra kérünk, hogy ha a kiszállított csomagon akár a legapróbb külsérelmi nyomot észleled, akkor még a csomag átvétele előtt, haladéktalanul kérd el a kárjegyzőkönyvet a DPD futártól. Ilyenkor a jegyzőkönyvet a futárnak kell kitölteni és ebben az esetben nem vagy köteles átvenni a csomagot. Lehetőség szerint készíts fényképeket a sérült csomagról és tartalmáról, majd értesítsd a LIKO Ékszer ügyfélszolgálatát az info@lilikoos.com e-mail címen, vagy hétköznapokon 10 és 18 óra között a +36 (30) 9210-555 mobil telefonszámon.

Ha az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, és ezt a vásárlástól számított 3 napon belül jelzed, akkor természetesen kicseréljük azt. Kérjük, hogy ezt e-mailben jelezd nekünk.

Amennyiben a cserére bármilyen okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Egyedi megrendelés esetén (készítés) a terméket kijavítjuk. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges, ezért fontos, hogy azokat ugyanúgy megőrizd, mint bolti vásárlás esetén. Kérdéses, illetve vitás esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy -a vonatkozó jogszabályokkal összhangban- a hibásnak vélt terméket bevizsgáltassuk és annak cseréjéről 15 napon belül hozzunk döntést.
Amennyiben a termék megvizsgálása után kiderül, hogy annak meghibásodása nem rendeltetésszerű használat következtében történt, úgy a garancia nem vonatkozik rá.
Amennyiben az ékszeren a kiszállítás után változtatást eszközölsz – például ékszerész által, vagy házilag módosítasz rajta– abban az esetben- a továbbiakra nézve-, sajnos nem tudunk garanciát vállalni a termékre.
Az egyeztetést követően akkor áll módunkban a meghibásodott terméket kicserélni, illetve visszafizetni az árát, ha azt eredeti állapotában, a kapott számlával együtt, teljes csomagolásban, ajánlott küldeményként postázod címünkre: Koós Lili., 1137 Budapest, Pozsonyi út 33/B.

  1.  ELÁLLÁS JOGA

Megrendelés során élhetsz a 45/2014. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával az Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően. A szerződéstől az áru átvételét követő tizennégy naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz, az alábbi eseteket kivéve:

  • szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
  • olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
  • olyan termék értékesítése esetében, amely fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
  • szerencsejáték-szerződés esetében.

Ebben az esetben a Koós Lili köteles az általad kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríteni.
Amennyiben az ékszeren a kiszállítás után változtatást eszközölsz – például ékszerész által, vagy házilag módosítasz rajta– abban az esetben nem tudsz élni az elállási jogoddal. Drágaköves ékszerek esetében a pénzvisszafizetés minden esetben az ékszerek bevizsgálása után történik meg, azaz amikor szakértőink segítségével megbizonyosodtunk arról, hogy az valóban hibátlan, eredeti állapotában van.
Egyedi megrendelés esetében (személyre szabott ékszer készítés) az elállási jog nem érvényesíthető!

Pénzvisszafizetés:

Hibátlan minőségű árucikk esetén az elállás és a pénzvisszafizetés menete a következő:
Előzetes egyeztetést követően a terméket hiánytalan mennyiségi és újra eladható, minőségi állapotában juttasd vissza, a kapott számlával együtt, eredeti csomagolásban, ajánlott küldeményként a címünkre: Koós Lili, 1137 Budapest, Pozsonyi út 33/B. Előzetes megbeszélés hiányában a visszaküldött termékkel kapcsolatos panaszt nem tudjuk kezelni. Pénzvisszafizetés 30 ezer forint feletti rendelés és házhozszállítás esetén
1.    Ha előre utalással fizettél: a szállítási költségeket átvállalni nem tudjuk, ebben az esetben a számodra visszatérítendő összegből, a szállítás díja, vagyis 1000 forint levonásra kerül
2.    Ha utánvéttel fizettél: a szállítás és utánvét költéségét átvállalni nem tudjuk, ebben az esetben a számodra visszatérítendő összegből, a szállítás és az utánvét díja, azaz 1500 forint levonásra kerül.

Pénzvisszafizetés személyes átvétel esetén
Ha 7 naptári napon belül nem veszed át a csomagodat, és ezt nem jelzed nekünk a megadott időszakban, akkor a megrendeléstől számított 30 naptári napon belül van lehetőséged visszaigényelni a rendelésed összegét. Ezt az igényedet az info@lilikoos.com e-mail címen jelezd nekünk. A megrendeléstől számított 30 naptári nap letelte után nem áll módunkban megtéríteni a rendelés összegét.

A szerződésről: A megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a szolgáltató nem iktatja és nem lesz utólag hozzáférhető.

Szállítás

A megvásárolt termékek az alábbi módon juthatnak el hozzád:

  • Csomagküldés Magyarország területére TNT/ Fedex futárszolgálattal Utánvételes csomagküldés Magyarország területére TNT / Fedex futárszolgálattal
  • Csomagküldés EU-s országba

A szállítás díja minden esetben egyedi. A pontos cím megadásával és a termék nagyságától függően tudunk előzetes árajánlatot adni.

A szállítási határidő általában 2-8 munkanap, mely a termék teljes vételárának kifizetésétől számítandó.

Fizetés

A termékek értékének rendezése az alábbi módokon valósulhat meg:

  • Átutalás
  • Utánvétel
  • Személyes átvétel esetén készpénz vagy átutalás

Online rendelés esetén, ha 7 munkanapon belül a vásárlás teljes összege nem érkezik meg a LIKO Europe Kft számlájára, vagy a rendelés nem kerül személyesen átvételre, akkor a rendelést töröljük.